سوالات متداول

موتور جستجوی بلیط سامانه جستجوي بلیت هاي چاتري و غيرچارتري از بين صدها سايت ديگر است. لطفا دقت فرماييد که ما در موتور جستجوی بلیط خريد، فروش و يا رزرو بلیت هواپيما را انجام نمي دهيم، بلکه شما را به صورت رايگان به سايت فروشنده اصلي بلیت هواپيما وصل مي کنيم و سپس شما قادر خواهيد بود به صورت آنلاين بلیت هواپيماي خود را رزرو و خريد نماييد. درآمد ما فقط از راه فروش تبليغات بوده و هيچ هزينه اي بابت خريد و فروش بلیت دريافت نمي کنيم بنابراين مطمئن باشيد که در سايت ما همواره ارزان ترين بلیت ها را مشاهده خواهيد کرد. تقاضا مي کنم در صورت بروز هر مشــکل از لحظه ي ورود به سايت موتور جستجوی بلیط تا زمان سوار شدن هواپيما با ما در تماس باشيد
جهت جستجوی پرواز در سایت موتور جستجوی بلیط، می توانید در اولین صفحه، در قسمت های مشخص شده، مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس بر روی دکمه "جستجو" کلیک نمایید. در صفحه ی بعد لیستی حاوی قیمت ها به همراه اطلاعات هر پرواز نمایش داده می شود، در این صفحه شما می توانید برای جستجوی ساعات پرواز خاص، ایرلاینهای خاص و... از فیلترها در سمت راست صفحه استفاده نمایید، در این صورت نتایج با توجه به فیلترهای انتخابی شما، به صورت خودکار به روز رسانی می شوند. بعد از کلیک روی هر پرواز، لیست فروشندگان آن پرواز خاص برای شما نمایش داده می شود و شما میتوانید پس از مشاهده ی ستاره های تعهد آن آژانس در قبال مسافر، در مورد خرید از آن آژانس تصمیم گیری نمایید، در این صورت با کلیک روی گزینه ی "خرید" به سایت آژانس مربوطه متصل شده و خرید خود را نهایی فرمایید. همچنین شما همواره می توانید جهت رفع مشکل یا مطرح کردن سوالات خود با بخش پشتیبانی موتور جستجوی بلیط تماس حاصل فرمایید.
بازديد و استفاده از سايت موتور جستجوی بلیط براي کليه ي افرادي که از سفرهاي هوايي استفاده ميکنند کاربردي و براي عموم آزاد مي باشد.
برای ارسال رمز عبور جدید به ایمیل شخصی خود اینجا را کلیک کنید.
خير. موتور جستجوی بلیط تنها يک موتور جستجو است که با نمايش کمترين نرخ پرواز، شما را به سايت فروش آژانس ها متصل ميکند.
موتور جستجوی بلیط يک موتور جستجوست که ارزانترين پروازها را با قيمت هاي واقعي به شما نمايش مي دهد. بعد از انتخاب هر پرواز شما به صفحه ي آژانس هواپيمايي مربوطه متصل شده و ميتوانيد خريد خود را انجام دهيد.
در صورت مشاهده ي مشکل در استفاده از سايت يا اپليکيشن، ميتوانيد با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط ارتباط برقرار کنيد، همچنين لطفا در صورتي که به سوال شما در اين صفحه پاسخ داده نشده است، حتما ما را مطلع فرماييد.
خير، کليه خدمات موتور جستجوی بلیط به صورت کاملا "رايگان" در اختيار عموم قرار ميگيرد.
بله، تمامي آژانسها بايد پرواز را دقيقا مطابق با نرخي که روي موتور جستجوی بلیط نمايش مي دهند، به مسافر ارائه کنند. لطفا در صورت مشاهده ي مغايرت نرخي و مبادرت آژانس به فروش بليت با نرخ بيشتر ازآنچه روي موتور جستجوی بلیط نمايش داده شده، مورد را با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط مطرح نماييد تا در اسرع وقت بررسي شود.
منابع درآمد موتور جستجوی بلیط تنها از بخش تبليغات سايت مي باشد.
خير، موتور جستجوی بلیط در تعيين قيمت دخالتي ندارد، اما در راستاي حمايت از حقوق مصرف کنندگان، بر قيمت ها نظارت دارد.
خير، تنها آژانس هايي که داراي سهميه ي پروازي هستند و داراي مدارک و مجوزهاي معتبر فروش پرواز هستند، مجاز به نمايش پرواز مي باشند.
لطفا در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از سايت يا اپليکيشن، با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط ارتباط برقرار کرده و مورد را گزارش نماييد.
خير، به دليل نوسان غير قابل پيش بيني قيمت ها از سمت آژانس هاي فروشنده، امکان ارائه ي قيمت هاي معتبر و دقيق از طريق کانال تلگرام موجود نيست.
با توجه به سهولت استفاده از وبسايت و همچنين اپليکيشن موتور جستجوی بلیط، پيشنهاد مي شود براي بررسي قيمت تنها از اين راه ها استفاده نماييد.
پس از اتصال به سایت فروشنده و کنترل مجدد مسیر و تاریخ انتخابی خود، تعداد مسافر را به تفکیک بزرگسال، کودک و نوزاد وارد نموده، و بر روی دکمه ی "رزرو پرواز" کلیک نمایید، سپس در جدول "اطلاعات مسافر"، اطلاعات درخواستی مسافران نظیر جنسیت، نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و آدرس ایمیل را وارد نموده، و نهایتا با فشردن دکمه ی "رزرو پرواز"، جهت پرداخت به درگاه بانکی متصل خواهید شد. پس از انجام عملیات پرداخت، یک نسخه از بلیت شما به صورت خودکار به آدرس ایمیلی که در زمان رزرو در سایت فروشنده وارد کرده اید، ارسال خواهد شد. بلیت تان را هر زمان از طریق شماره رفرنس یا واچری که دریافت کرده اید، از طریق سایت فروشنده قابل پیگیری هست.
با توجه به نظارت پيوسته ي بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط، بر مجوزها و همچنين عملکرد آژانس هاي فروشنده، کليه ي آژانس هايي که پروازهايشان روي سايت موتور جستجوی بلیط جستجو مي شود، معتبر مي باشند.
شماره تماس، کدملي واسامي مسافران بايد به زبان لاتين وارد شود، ممکن است در بعضي موارد در صفحه ي رزرو از شما درخواست شود که علاوه بر وارد کردن اطلاعات به زبان لاتين، اسامي را مجددا به زبان فارسي هم وارد نماييد.
نوزاد به مسافر زير 2 سال و کودک عموما به مسافر 2 تا 12 سال گفته مي شود. براي نوزاد تنها مبلغي به عنوان بيمه پرداخت مي شود، اما براي کودک با توجه به رزرو صندلي مجزا، اين رقم بين 70 تا 100 درصد نرخ بزرگسال، متغير خواهد بود، جهت کسب اطلاعات بيشتر در اين باره، با آژانس فروشنده تماس حاصل فرماييد.
با توجه به اينکه موتور جستجوی بلیط دخالتي در بحث ظرفيت پروازها ندارد، لطفا درخواست خود را با آژانس فروشنده مطرح نماييد.
ممکن است در هنگام رزرو پرواز، نرخ ها تغيير کرده باشند، و شما با چنين خطايي مواجه شويد، لطفا در صورت بروز اين مشکل با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط تماس بگيريد.
به دلیل اینکه موتور جستجوی بلیط اطلاعات پروازی خود را از بیش از 600 فروشنده ی مختلف بلیت، دریافت و به صورت یکپارچه به کاربران نمایش میدهد، بنابراین زمانی در حدود 3 تا 5 دقیقه تاخیر در به روز رسانی اطلاعات امری طبیعیست. ممکن است قبل از اینکه موتور جستجوی بلیط اطلاعات خود را بروزرسانی کند، فروشنده ی بلیت قیمت و تعداد صندلی های خود را تغییر دهد، که این امر باعث میشود قیمت نمایش داده شده در سایت فروشنده با سایت موتور جستجوی بلیط متفاوت باشد.
با توجه به اينکه موتور جستجوی بلیط دخالتي در بحث اطلاعات مسافران ندارد، لطفا درخواست خود را با آژانس فروشنده مطرح نماييد.
لطفا جهت کسب اطلاعات لازم در اين مورد با آژانس فروشنده تماس حاصل فرماييد.
عموما در کليه ي سايت ها اطلاعات تماس آژانس در بخش "تماس با ما" يا کادر پايين سايت، قابل دسترسي است. در صورتي که موفق به مشاهده ي اطلاعات تماس آژانس نشديد، با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط تماس حاصل فرماييد.
لطفا در چنين مواردي با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط تماس بگيريد تا مورد پيگيري شود.
اين اطلاعات بر روي کارت بانکي‌تان درج شده است. شماره 16 رقمي ثبت شده بر روي کارت، همان شماره کارت شما است. تاريخي که بر روي آن نوشته شده همان تاريخ انقضا است. CVV2 نيز عدد سه رقمي است که بر روي بدنه کارت قابل مشاهده است. رمز دوم شما يا رمز دوم اينترنتي از طريق دستگاه عابر بانک (ATM) قابل دريافت است.
در اين مورد با آژانس فروشنده تماس بگيريد و شرايط خريد تلفني را از ايشان سوال فرماييد. لطفا دقت فرماييد که در صورت خريد تلفني هم مبلغي که شما پرداخت ميکنيد نبايد از مبلغي که روي سايت موتور جستجوی بلیط مشاهده کرده ايد بيشتر باشد، بنابراين لطفا در صورت مشاهده ي چنين مواردي به بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط اطلاع دهيد.
به وسيله تمامي کارتهاي عضو شتاب که داراي رمز دوم بوده و قابليت پرداخت اينترنتي دارند مي توانيد خريد خود را انجام دهيد. لطفا دقت فرماييد که در صورت خريد از طريق کارت هديه، امکان استرداد مبلغ پرداختي به کارت امکان پذير نيست.
خير. نيازي به مطابقت اسم مسافر و دارنده ي کارت بانکي نيست، شما با هر کارت بانکي که قابليت خريد اينترنتي و رمز دوم را داشته باشد، مي‌توانيد خريد خود را انجام دهيد.
شما مي توانيد با جستجوي شماره رفرنس يا واچر بليت در سايت فروشنده، از صحت خريد خود اطمينان حاصل نماييد، همچنين مي توانيد با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنيد.
به دليل اينکه معمولا "نرخ مصوبي" که توسط "سازمان هواپيمايي کشوري" براي پرواز تعيين شده بر روي بليت ها درج مي شود، که ممکن است بالا تر از رقم پرداختي شما باشد، اما جاي نگراني نيست و بليت شما کاملا معتبر مي باشد.
ممکن است آژانس فروشنده به صورت پيش فرض قيمتهاي مندرج در بليت را 0 تعريف کرده باشد، در اين صورت رقم درج شده روي بليت شما هم 0 خواهد بود، اما جاي نگراني نيست، و بليت معتبر مي باشد.
در منوي بالاي سايت موتور جستجوی بلیط بخشي به عنوان "بازدیدهای من" وجود دارد که مي توانيد در آنجا ليست آژانس هايي را که جهت رزرو به سايتهايشان متصل شده ايد، ببينيد. اين صفحه حاوي اطلاعاتي مانند تاريخ و ساعت جستجوي شما، اطلاعات پرواز و اطلاعات آژانس مي باشد. همچنين جهت بازيابي اين اطلاعات در اپليکيشن موتور جستجوی بلیط مي توانيداز منوي سه خطي بالاي نرم افزار، گزينه ي بازدیدهای من را انتخاب نماييد. ضمنا شما همواره مي توانيد در اين باره از همکاران بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط راهنمايي بگيريد.
معمولا بلافاصله پس از پرداخت، بليت به شما نمايش داده مي شود که قابليت ذخيره کردن را دارد، گذشته از آن بليت هميشه به صورت خودکار به ايميلي که در هنگام رزرو وارد کرده ايد ارسال مي شود.
بله. بهتر است که جهت استفاده از پرواز نسخه ي چاپي بليت خود را همراه داشته باشيد.
خير. بليت به صورت خودکار براي شما ارسال خواهد شد و شما تنها بايد آن را چاپ نموده و جهت استفاده از پرواز همراه خود داشته باشيد. معمولا بلافاصله پس از پرداخت، بليت به شما نمايش داده مي شود که قابليت ذخيره کردن را دارد، گذشته از آن بليت هميشه به صورت خودکار به ايميلي که در هنگام رزرو وارد کرده ايد ارسال مي شود.
کليه ي آژانس هايي که داراي ستاره ي"امکان کنسلي آنلاين بليت" مي باشند، اين امکان را دارند.
با توجه به اينکه موتور جستجوی بلیط دخالتي در بحث کنسل کردن پروازها ندارد، لطفا درخواست خود را مستقيما با آژانس فروشنده مطرح نماييد.
لطفا جهت اطلاع از درصد جرايم متعارف با بخش پشتيباني موتور جستجوی بلیط تماس حاصل فرماييد.
به طور معمول اين مبلغ حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از درخواست کنسلي به حساب مسافر بازمي گردد. در غير اين صورت مي توانيد مورد خود را از طريق پشتيباني موتور جستجوی بلیط پيگيري نماييد.
لطفا جهت کسب اطلاع از اين موضوع با آژانس فروشنده تماس حاصل فرماييد.
در پروازهاي داخلي ارائه ي بليت و کارت ملي براي تمامي مسافران الزامي است و در پروازهاي خارجي ارائه ي پاسپورت، ويزا (در صورت نياز) و بليت الزامي مي باشد.
جهت دريافت ويزا با آژانس هاي مسافرتي تماس حاصل فرماييد.
معمولا ميزان بار مجاز روي بليت شما درج شده است، همچنين مي توانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در اين مورد با آژانس فروشنده تماس حاصل فرماييد.
جهت کسب اطلاع از اين مورد با آژانس فروشنده تماس حاصل فرماييد.